اف ال استودیو

توی دنیای آهنگسازی ، معمولا آهنگسازای حرفه ای این نرم افزار رو یه بازی با ساز ها میدونن.

رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال حرفه ای داره و پلاگین ها و وی اس تی ها و تکنیک های بسیار زیادی داره. اف ال استودیو و کیوبیس معروف ترین و بهترین نرم افزارای آهنگسازی مجازی هستن و هر کدوم طرفدارای خاص خودشونو دارن.

 

توی بخش درباره من گفته بودم که به موسیقی سبک ترپ (trap) که بیس و ساب بیس خوبی داشته باشه علاقه دارم. اینم بگم که من فقط یه سری چیزای خیی کم از تئوری موسیقی میدونم مث اکتاو و هارمونی و تمپو و چیزای ساده. ولی همینا در حدی کمکم میکنن که پروژه های آهنگسازی سبک ترپ دلخواه خودمو بدون میکس حرفه ای و خیلی ساده واسه دل خودم بسازم :) البته کاربردش توی پروژه های ادیت ویدیو و پروژه های بی‌صدای خودم بسیار زیاده.

 

 

پیشنهاد میکنم حتی اگه آهنگسازی بلد نیستین دوره آموزشیش که بسیار کوتاه هست رو آنلاین و رایگان ببینین و خودتون یه بیت کوتاه (هر چند غیر استاندارد) بسازین!

این کار باعث میشه تا بفهمین که ایا واقعا به اهنگسازی علاقه دارین یا نه. و بعد از اون میتونین با شرکت توی کلاسای آهنگسازی حرفه ای بشین و به یه آهنگساز و تنظیم کننده تبدیل بشین!

کسب درآمد با جستجو در گوگل
نظرت رو بهم بگو !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
دیدگاه ها
علی سینا
علی سینا

۲۸ آبان ۹۹، ۱۵:۵۳

یه سوال خودت چقدر آهنگ سازی بلدی و با کدوم نرم افزار کار میکنی

مهدی عسکرپور
۱۳ آذر ۹۹، ۰۰:۲۴

سلام عزیزم :) من آهنگسازی رو فقط برای اوقات فراغت انجام میدم و اصلا حرفه ای نیستم. فقط واسه اینکه خودم از این کار لذت میبرم این کار رو انجام میدم. من با نرم افزار اف ال استودیو کار میکنم. البته اگه میخوای حرفه ای شروع کنی پیشنهاد میکنم کیوبیس رو نصب کنی :)