تبدیل عکس به نقاشی

حدود دوماه پیش، یه خانوم یه نرم افزار نصب کرده بودن که باهاش عکس ها رو به صورت خودکار به نقاشی تبدیل میکرد.

خب این نرم افزارا بعضی جاها جواب میدن ولی معمولا خیلی از عکسا رو خراب میکنن و اشتباه زیادی توی تشخیص رنگ ها و اجزای ریز تصویر دارن. اینو با من در میون گزاشتن و منم بهشون گفتم که میتونم این کار رو با بهترین کیفیت انجام بدم واسشون.

این پروژه یک هفته زمان برد و نهایتا با اضافه کردن اسمشون و خورشید و ابر توی آسمون پروژه هم با موفقیت و رضایت مشتری تموم شد.


کسب درآمد با جستجو در گوگل
تگ ها : convertimagepaintpaintingبهتبدیلتصویرطراحیعکسنقاشی

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۵ ق.ظ ۳۷ دیدگاه
نظرت رو بهم بگو !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
دیدگاه ها
اولین و بزرگترین سایت انشا برای تمامی پایه های تحصیلی
اولین و بزرگترین سایت انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

۱۱ خرداد ۹۹، ۱۱:۵۰

سلام لطفا به سایت ما بیایید و یک نظر خصوصی به ما بدهید. یک کار خصوصی داریم.

مهدی عسکرپور
۱۱ خرداد ۹۹، ۱۴:۰۸

وات د فاز :/ . بزار الان میرم ببینم چی میگه. چرا خصوصی اخه؟!  :|

گوگولی :)
گوگولی :)

۱۱ خرداد ۹۹، ۱۲:۱۷

دمت گرم

مهدی عسکرپور
۱۱ خرداد ۹۹، ۱۴:۰۹

دمت جیییییز :)

فاطـــღـــمـه ツ
فاطـــღـــمـه ツ

۱۱ خرداد ۹۹، ۱۸:۴۹

همه چیش خوبه بجز موهاش ، اصلا قشنگ نیست

مهدی عسکرپور
۱۱ خرداد ۹۹، ۱۹:۱۱

عکس واقعی یا ادیت شده؟ اره نباید خط دور موهاش رو میکشیدم. اولین بارم بود تجربه نداشتم

فاطـــღـــمـه ツ
فاطـــღـــمـه ツ

۱۱ خرداد ۹۹، ۱۹:۲۴

نقاشیه دنبال متقابل؟

مهدی عسکرپور
۱۱ خرداد ۹۹، ۱۹:۳۸

کسایی که دنبال کردن دنبال شدن!

گوگولی :)
گوگولی :)

۱۱ خرداد ۹۹، ۱۹:۳۳

داش میشه بکگراند رو ساده بزاری؟

مهدی عسکرپور
۱۱ خرداد ۹۹، ۱۹:۳۹

چی بزارم؟ عکس یا رنگ ؟ خیالت راحت بدون جاواس

گوگولی :)
گوگولی :)

۱۱ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۷

رنگ باشه ترجیها میدونم ولی لگ میشه ب رم هم فشار میاد ی چیز دیگه منو تو نمای ویندوز عالیه ولی نمی موبالش یکم باید ادیت بشه

مهدی عسکرپور
۱۱ خرداد ۹۹، ۱۹:۵۵

بکگراند اوکی منو یکم طول میکشه اشکالی نداره؟

گوگولی :)
گوگولی :)

۱۱ خرداد ۹۹، ۱۹:۵۷

ن داداش چ اشکالی داره دمتم گرمم

مهدی عسکرپور
۱۱ خرداد ۹۹، ۲۰:۰۰

مرسی داداش

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۱:۱۳

ای شلوغ از بوت استرپ استفاده میکنی :)

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۱:۴۸

بوت استرپ به این ماهی ! از چی استفاده کنم خو :) جرم که نیس :)))

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۱:۵۸

خوب از css , html :/

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۲:۲۱

خب بوت استرپ همون استایل های مرتب شده ی سی اس اس هستن که بیشتر واسه طراحی ریسپانسیو کاربرد داره. طراحی ریسپانسیو با css به تنهایی به شدت وقت گیر هست.

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۲:۲۳

آره وقت گیره ولی حاضر نیستم 10 تومن به بلاگ بیان بدم جاوا اسکریپت رو برا یه بوت استرپ فعال کنم :)

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۲:۲۴

بوت استرپ جاوا نمیخواد که دو تا کتابخونه داره من اصن از کتابخونه جاواش استفاده نکردم فقط از css این وب کاملا بدون جاوا ساخته شده :)

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۲:۲۶

وقعا تو رو خدا زود کدشو بده :)))))

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۲:۴۰

کد نداره کتابخونه اس بلدی استفاده کنی؟

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۲:۲۶

اینو نمیتونستی سه ساعت پیش بگی قالب ریسپانسیو کردم رفت عه ://///

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۲:۴۰

معلومه حرفه ای نیستی یه متخصص طراح قالب این چیزا رو خوب بلده :) البته منم هنوز متخصص نیستم

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۲:۴۲

باوا کد cdn رو بده :///

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۳:۱۲

توی سایت بوت استرپ هست از اونجا بردار: https://getbootstrap.com/docs/4.0/getting-started/introduction/

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۲:۴۳

یعنی یه متخصص میخواد با چنتا تگ که استایلش تو بوت استرپ سایت بسازه ؟ ://///////////////////

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۳:۱۰

آره بوت استرپ یه فریمورک قدرتمنده و هر برنامه نویسی توانایی استفاده حرفه ای ازش رو نداره. طراحی ریسپانسیو از وقت گیر ترین کار های عرصه طراحی وب هست که با بوت استرپ سریع و بدون دردسر انجام میشه ولی یه عیب  داره اینه که اگه بلد نباشی وبسایت یا وبلاگت از نتایج گوگل به راحتی حذف میشه :( چون ریسپانسیو نیس

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۳:۱۵

اول اینکه اشتب رفتی اون وب من نیست این وب منه http://mhdsworld.blog.ir/ سوم اینکه کاملا ریسپانسیو بدون دخالات بوت استرپ :| چهارم اینکه همچنان منتظر کد cdn هستم پنجم اینکه خر نیستم خودم باهاش کار کردم :| ششم اینکه هنوز بوت استرپ رو دوس ندارم چون سوسول بازیه :/ چرا چون احساس کد رایگان یا یه چیزی احساس میکنم که مثلا یه کس دیگه قالب وبمو ساخته :/

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۳:۳۹

اول اینکه دوم رو نگفتی :) دوم اینکه سایتت رو دیده بودم. سوم اینکه قالب وبت تک ستونه است و به راحتی ریسپانسیو میشه همه بلدن چهارم اینکه کد cdn رو از خود سایت بوت استرپ رایگان بردار پنجم اینکه کاری که کردی باهاش معلومه حرفهای نبوده و چیزای عادی بوده. من نگفتم خزی ! ششم اینکه هر کسی نظر شخصی خودشو داره ولی استفاده از فریمورک در برنامه نویسی جرم نیس بلکه یکی از مزایای برنامه نویسی هست. یکم راجب فرمور ها تحقیق کن :/

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۳:۱۶

هفتم یادم رفت بگم اونم اینه که بوت استرپ برنامه نویسی نیست 😂

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۳:۴۱

منم نگفتم برنامه نویسی گفتم فریمورک. . حالا جدا از این بحث چرا فاز جنگ و دعوا و کل کل برداشتی اقا مهدی صمدیان عزیز  شما یه سال از من بزرگ تری احترامتون رو حفظ کردم ولی به عنوان یه دوست پیشنهاد میکنم بیشتر راجب فریمورک ها تحقیق کنین ... همین!

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۳:۴۷

من جرم حساب میکنم :| چه بخای چه نخای من جرم حساب میکنم تو دستگیری :|

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۰۲

خخخ :) آخه یه جوری حرف میزنی انگار قانونه :/

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۳:۴۸

ای وای پس دوم کو :/ دومو خودت بگو😅

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۰۲

گفتم ک :|

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۳:۵۱

آها دوممو پیدا کردم: دوم اینکه تو چرا نمی خوابی هشتم اینکه من هم 16 سالمه نهم اینکه میدونم حرفه ای نیستم ده اینکه کلا برنامه نویسی رو گذاشتم کنار یازدهم اینکه این قالب مشکل دار بود و از دو ستونه سخت تر ریسپانسیو شد :/ دوازدهم اینکه هنوز تو فاز سیبلت هستم چرا تو سیبیل داری ولی مال من سیبیل موشی هست سیزدهم اینکه عدد سیزده نحسه :|

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۰۵

متولد 82 هستی من 83 یه سال بزرگتری دیگه داداش مغزتو زیاد درگیر نکن بگیر بخواب بزار منم به پروژه جدیدم برسم :(

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۳:۵۴

چهاردهم اینکه اسمم منم مهدی هست😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۰۷

آفرین! بزار یه برچسب صد افرین بهت بدم برو دفترتو بیار بچسبونم واست :)))) خخخ :)

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۰۷

پانزدهم اینکه تو تحریرم پدرم نمیزاره برم سمت کامپیوتر شانزدهم اینکه همچنان نمیزارم بری هفدهم اینکه اهل کجایی

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۰

عزیزم بخدا کار دارم 12 تا نظر جدید دادی کار خاصی هم نداری :( برو بشین جی این کارا یه چی یاد بگیر بزار منم به پروژه ام برسم :) مرسی از اینکه درک میکنی

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۰۹

هجدهم اینکه چجور این باکس نظرات رو ویرایش کردی وبلاگ من کلا تو بخش استایلش این بخشو نداره😢 البته قدیمی داشت این نداره حالا یبارم با اینسپکت امتحان کن چیزی دستگیرت شد بگو :)

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۱۴:۰۶

هر قسمت از یه وب بیان یه استایل های اولیه توی  <head:style><head:style/> داره که میتونی توی این لینک همه شونو با هم ببینی: http://blog.ir/media/css/sharedrtl.css? امیدوارم کمکت کرده باشم!

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۱۱

یه چیز دیگه من تا صبح میتونم بنویسم 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۱۴:۰۱

بیکاری مگه ؟ برا خودت میگم داداش جای اینکارا بشین یه چی یاد بگیر. مثلا پایتون :) میدونستی بلاگ بیان با پایتون برنامه نویسی شده؟

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۱۱

البته برا صبح چیزی نمونده

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۱۴:۰۰

آره دیشب تا 5 بیدار بودم

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۱۱

بای

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۹

موفق باشی :)

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۱۲

الان برم؟

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۹

از من میپرسی؟ هر جور دوس داری داداش گلم :)

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۱۳

داداش فازت چیه شب ساعت 2:35 پست میزاری😐

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۸

معلومه وبم رو کامل زیر و رو کردی :))) در مورد اینکه شبا بیدارم اینه که همه جا ساکته و چیزی حواسمو پرت نمیکنه و توی نهایت تمرکز برنامه نویسی میکنم! و کم میخوابم کلا... چون خواب خواب میاره و نمیتونی به اهدافت برسی

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۱۳

حیف بیان مسدود کردن آی پی نداره وگرنه منو درجا مسدود میکردی

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۷

نه داداش دلم نمیخواد کسی رو از خودم ناراحت کنم تو هم بهتره مث من بشینی چیزای جدید یاد بگیری!

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۱۴

من هنوز دارم برات نظر میدم کجا میری :|

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۶

ساعت 4 صبحه بزار به کارام برسم یکم عقبم از برنامه ریزیم

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۱۵

میگم قالبت خیلی خفنه ولی همچنان به قالبت حسودی میکنم😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۲

ممنون ولی هنوز حرفه ای تر از اینم میشه! جالب اینه که بدون جاوا نوشته شده و حرفه ای هست :) خوشحالم که خوشتون اومده

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۰۴:۲۲

داداش من تو یه چنتا چیز هم شبیه هم هستیم :) 1.منم تو نمونه هستم😃 2.من توی وبلاگ نویسی دوم استان شدم باورت نمیشه یک استان کی بود😂😂یه احمق بود که قالب حالیش نمیشد توی بلاگفا وبلاگو طراحی کرده بود و ستون دوم دو متر با پست ها فاصله شد ! و خیلی تابلو بود که پارتی بازی کردن😐😐😐😐😐

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۵

همه چیز طراحی قالب نیس. تعداد پست ها مهم ترین اصل وبلاگ نویسی هست بعد از اون تداوم پست گزاری. یعنی مثلا هفته ای 3 تا پست به صورت مرتب بزاری نه اینکه این هفته 5 تا بزاری هفته دیگه هیچی :/ بعد از اون ملاک های زیادی داره که قالب فقط 5 نمره از 100 نمره رو داره من امسال اگه بتونم دارم میرم تهران مسابقات وبلاگ نویسی کشوری واسه این وبلاگم : http://takzang.blog.ir

Mhds 82
Mhds 82

۱۲ خرداد ۹۹، ۱۵:۰۱

در راجع به نظر نتونستی کمک کنی :| من نگفتم که فلسفه بریز گفتم از کجا ویرایش کردی :|

مهدی عسکرپور
۱۲ خرداد ۹۹، ۱۵:۲۹

از همین کد ها دیگه :/ http://blog.ir/media/css/sharedrtl.css? اینو باز کن ویرایشش کن کد های بخش نظرات رو نمیخوای مگه؟

Mhds 82
Mhds 82

۱۳ خرداد ۹۹، ۱۸:۲۲

همچنان منتظر جواب هستم و اسکرین شات هم برات فرستادم :(

مهدی عسکرپور
۱۴ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۹

ببین داداش اصن اینا کد css هستن بعدشم کد های اتوماتیک هستن با اینسپکت المنت کروم یا فایر فاکس میتونی به دستشون بیاری بازم من لینکشو فرستادم به اون لینک بری میتونی ادیتشون کنی

Mhds 82
Mhds 82

۱۴ خرداد ۹۹، ۰۰:۳۷

عزیز من رفتم اینسپکت زدم ولی وقتی اون کلاس رو تو css قالبم جست و جو میکنم نیستش الان گرفتی سه روزه چی میگم :|

مهدی عسکرپور
۱۴ خرداد ۹۹، ۱۱:۴۷

تو سی اس اس قالب های بیان نیس. این استایل ها اتومایک و خودکار روی وبلاگ اعمال میشن! وقتی اینسپکت کردی توی یه فایل stylesheet توی head میتونی همشو پیدا کنی.

Mhds 82
Mhds 82

۱۴ خرداد ۹۹، ۰۰:۴۰

و یه چیز دیگه عذ میخوام وقتی جوابمو نمیگرم قاطی میکنم :| خوشحالم که با شخصیت عصبی من آشنا شدی --__--

مهدی عسکرپور
۱۴ خرداد ۹۹، ۱۱:۴۷

اشکالی نداره! داداش من کینه ای نیستم :)

زری ...
زری ...

۱۸ خرداد ۹۹، ۰۲:۴۶

سلام.... اسمون نقاشی تون خیلیییی ابیه... و موهاش هم یه جوریه /: ولی در کل خوبه :))) آقا یه سوالی پیش اومد ریسپانسیو چیه ؟؟؟

مهدی عسکرپور
۱۸ خرداد ۹۹، ۰۴:۱۱

اولین کار طراحیم بود و تجربه نداشتم :( بازم خیلی ممنون از اینکه نظرتونو گفتین . ریسپانسیو با واکنش گرا به قالب وبلاگ یا قالب وبسایتی میگن که توی همه صفحه نمایش ها (موبایل، تبلت و دسکتاپ) به درستی و با استاندارد های لازم نمایش داده بشه و همه متن ها به درستی قابل خوندن باشن و یه سری استاندارد های دیگه که توی این لینک میتونی چیزای بیش تری یاد بگیری :) https://b2n.ir/respansive

Mr_Cipher82
Mr_Cipher82

۱۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۵۷

میتونی یکی برا من بزنی ؟

مهدی عسکرپور
۱۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۰۳

آره میتونم :) فقط 2000 تومن میشه. این روزا 2تومن ارزشی نداره ولی فقط واسه دلخوشی چون واقعا نیاز دارم حتی به 1000 تومن :) یکم وضع مالی خوب نیس.