طراحی لوگو RGON

 یکی از دوستای قدیمیم که اتفاقا خیلی شوخی هاش رو دوس دارم ، توی واتس اپ پیام داد که میخواد واسه اسم مستعارش تو بازی PUBG mobile یه لوگو طراحی کنه که پروفایلش توی بازی جذاب تر باشه. منم اسم مستعارش رو پرسیدم و بهم گفت که اسمش RGON هست.

 

 

همون لحظه یاد کلمه DRAGON (اژدها) افتادم و  طراحی رو بلافاصله شروع کردم. روی کاغذ یه اژدها رو با حرف R ترکیب کردم و جالب اینه که برعکس طراحی های دیگه ام همون دفعه اول بسیار جالب و مورد پسندم قرار گرفت :)

خلاصه اینکه کمتر از 3 ساعت این پروژه تموم شد ولی چون یکم کارای دیگه داشتم و شب هم خسته بودم خروجی نهایی رو فرداش گرفتم و واسش فرستادم :)

خیلی خوشش اومد و فک نمیکرد که توی یه روز بتونم انجامش بدم :)

اینم طرح نهایی :

 

 

کسب درآمد با جستجو در گوگل
دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۱ ق.ظ ۵ دیدگاه
نظرت رو بهم بگو !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
دیدگاه ها
Mhds 82
Mhds 82

۷ تیر ۹۹، ۱۶:۲۶

ایول داری عالی شده 👍

مهدی عسکرپور
۷ تیر ۹۹، ۲۳:۴۰

مرسی عزیزم :)

شین براری صیقلانی
شین براری صیقلانی

۹ تیر ۹۹، ۱۴:۲۷

سلام داداشی. من دنبالت میکنم. ممنون اگه منو دنبال کنی.

مهدی عسکرپور
۹ تیر ۹۹، ۱۴:۳۲

کسایی که دنبال کنن دنبال میشن :)

محمد رفیعی
محمد رفیعی

۱۴ تیر ۹۹، ۲۰:۴۹

سلام می خواستم بدونم که سئو قالب هم کار می کنید اگر مشکلی داشته باشه درست کنید؟

مهدی عسکرپور
۱۵ تیر ۹۹، ۰۱:۱۶

آره ولی فقط رو قالب هایی که خودم طراحی کردم چون سئو باید از همون ابتدای طراحی قالب رعایت شه.

عرفان ...
عرفان ...

۱۵ مرداد ۹۹، ۰۰:۳۶

واقعا هم کار قشنگی هست.

مهدی عسکرپور
۱۵ مرداد ۹۹، ۱۰:۱۵

مرسی عزیزم!

some boy
some boy

۲۸ آبان ۹۹، ۲۲:۰۸

عاالی عالی اسم نرم افزارشون چیه هیی دنبالم پیدا نمی کنم

مهدی عسکرپور
۱۳ آذر ۹۹، ۰۰:۲۱

با ایلستریتور طراحی شده و با فتوشاپ 3 بعدی شده. البته با نرم افزار هایی مثل 3دی مکس هم میشه حرفه ای تر سه بعدی سازی رو انجام داد... ولی برای لوگو فتوشاپ بهتره. اسم نرم افزار ها:  Adobe Iliustrator Adobe Photoshop