طراحی لوگو MA

خب اینم بگم که طراحی لوگو هم کار میکنم! خیلی شیک ، ساده و دو بعدی ( همون طراحی فلت FLAT ). توی مدتی که داشتم سایتمو طراحی میکردم یهو به ذهنم رسید که لوگو هم طراحی کنم :) .

 

 

 

معمولا ایده های خیلی جالبی واسه طراحی لوگو ها دارم.  این لوگو از دو بخش M و A  که اول اسم و فامیلم هست ساخته شده.

یه هفته حدود 30 تا طرح مختلف زدم که 3 تاشون رو بیشتر از همه دوس داشتم! با اون 3 تا یه طرح جدید زدم که ترکیبی از هر 3تاشون بود.

وقتی تموم شد فک کنم 3 صبح بود. خسته بودم واسه همین خیلی سریع ازش خروجی گرفتم و نتیجه اش رو میتونید پایین هر صفحه از وبم ببینید :)

اینم نتیجه نهایی 30 تا طرح توی یه هفته !

 

 

کسب درآمد با جستجو در گوگل
تگ ها : AMMAalogommahdi askarpoorعسکرپورلوگومهدی

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۴۴ ق.ظ ۱۷ دیدگاه
نظرت رو بهم بگو !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
دیدگاه ها
گوگولی :)
گوگولی :)

۱۹ خرداد ۹۹، ۱۸:۴۲

چ جذاببببببببببببببببببببببببب

مهدی عسکرپور
۱۹ خرداد ۹۹، ۱۸:۴۵

مرسییییییییییییی صدرا چن سالته ؟

محمد مهدی واحدی
محمد مهدی واحدی

۱۹ خرداد ۹۹، ۱۸:۴۴

قشنگه(:

مهدی عسکرپور
۱۹ خرداد ۹۹، ۱۸:۴۷

میسی میسی :)) محمد مهدی بلاگ فونت سایت جالبی بود کمکی خواستی در خدمتم :) شما چن سالتونه؟

محمد مهدی واحدی
محمد مهدی واحدی

۱۹ خرداد ۹۹، ۱۸:۵۲

١۵ سالمه.

مهدی عسکرپور
۱۹ خرداد ۹۹، ۱۸:۵۳

خبه خبه 1 سال ازم کوچیک تری :)

گوگولی :)
گوگولی :)

۱۹ خرداد ۹۹، ۱۸:۵۵

12 +عه منم دادم بهم زد پیکارگر پس شخصیتمون شبیهه

مهدی عسکرپور
۱۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۰۰

صدرا اگه به برنامه نویسی علاقه داری الان بهترین وقت واسه شروعه :) تابستون وقتتو هدر نده. تو گوگل سرچ کن : آموزش html و از همین امروز شروع کن. . عهههه متولد کدوم ماهی صدرا؟ :)

گوگولی :)
گوگولی :)

۱۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۰۲

حتمی مرسی تو چند سالته؟ دی

مهدی عسکرپور
۱۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۱۲

16 سالمه و پشیمونم چرا زود تر شروع نکردم :( الان 3ساله دارم برنامه نویسی سایت کار میکنم. الان دارم php یاد میگیرم :) من توی صفحه درباره من نوشتم همه چیو ماه تولدمم هست میتونی بری ببینی :)

Mhds 82
Mhds 82

۱۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۱۹

عالی شده با ایلوس درست کردی یا فوتو ؟ :)

مهدی عسکرپور
۱۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۲۷

ایلستریتور و فتوشاپ :) مرسی چشات قشنگ میبینه.

vista .r
vista .r

۱۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۲۷

عالی:) موفق باشی:)

مهدی عسکرپور
۱۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۳۲

ممنون ! شما هم موفق باشین  :)

زهرا هستم
زهرا هستم

۱۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۴۴

واقعا آفرین معلومه چقد روش وقت گذاشتی پشتکارتون ستودنیه!...خیلی خوبه در مسیر علایقتون هستی...

مهدی عسکرپور
۱۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۰۴

ممنون! هر کسی که بخواد موفق شه اول باید بخواد بعد تلاش کنه همین!

بهی
بهی

۱۹ خرداد ۹۹، ۱۹:۵۹

سلام..چقدر خوب که می تونی این کار ها رو انجام بدی یعنی اگر ظراحی سایت نیاز داشته باشیم انجام میدی؟

مهدی عسکرپور
۱۹ خرداد ۹۹، ۲۰:۰۱

بله طراحی سایت کار اصلیمه که انجام میدم! میتونم وبلاگتون رو هم با هزینه خیلی خیلی کمتری به وبسایت تبدیل کنم. اینجوری فقط هزینه طراحی قالب رو میدید و هزینه راه اندازی هاست نداره :)

kim jung hyun
kim jung hyun

۱۹ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۹

برا منم درس میکنین؟

مهدی عسکرپور
۱۹ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۳

آره حتما... فقط لوگو میخواید؟ یا عکس به نقاشی؟ :) راستی اینم بگم که خیلی دلم میخواد پروژه هایی که انجام میدم رایگان بهتون تحویل بدم ولی متاسفانه یکم از نظر مالی وضعم خوب نیس :( ولی سعی میکنم تا جایی که میشه سر قیمتش باهاتون راه بیام :) 2 تومن : عکس به نقاشی  8 تومن : لوگو و موکاپ حرفه ای

فرزین ریحانی
فرزین ریحانی

۱۹ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۵

واقعا عالی کیف کردم.

مهدی عسکرپور
۱۹ خرداد ۹۹، ۲۲:۲۰

مرسی آقا فرزین :)

 Arian JoJo
Arian JoJo

۲۰ خرداد ۹۹، ۱۱:۴۸

واقعا قشنگ و خیلی خلاقانه🌻🌻..بنظرم شما خیلی با استعداد هستی، امیدوارم همیشه طرح های قشنگ بزنی، و راستی یه پیشنهاد میشه مطالب آموزشی هم بزارید؟ تا اونایی که دوس دارن شروع کنن بدونن از کجا باید شروع کنن اینا هیچ کدوم تعریف نیست واقعا وب سایتت عالیه

مهدی عسکرپور
۲۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۰۲

مرسی حتما یه وب آموزشی میزنم اگه دیدم حمایت میشه و دوس دارین ادامه میدم. ولی این وب فقط یه وبسایت شخصیه که به زودی قراره سفارش بگیرم فقط. واسه استخدامی شرکت ها یه جور رزومه و نمونه کاره فقط همین.

 Arian JoJo
Arian JoJo

۲۰ خرداد ۹۹، ۱۶:۲۵

امیدوارم سفارش های زیادی بگیری،چون واقعا استحقاقشم داری

مهدی عسکرپور
۲۰ خرداد ۹۹، ۱۶:۲۸

ممنون واقعا نظراتون بهم انگیزه میده که ادامه بدم :) بازم سر بزن احتمالا فردا نمونه کار جدیدم رو پست کنم... شایدم همین امروز :)

مهدیاس گرافیک
مهدیاس گرافیک

۲۷ خرداد ۹۹، ۱۸:۰۹

خب شما اون سیاه رو اگه بردارین خوب میشه بجای سیاه اگه میخواهی ایکن اپ بزنی بنفش قرمز صورتی از این رنگا بزن در لوگو ها زیاد سیاه نمی زنن و تو اسم سایتو زیر لوگو نوشتی اگه اونو کنارش با فونت زیبایی بنویسی زیبا میشه و میتونی در جای لوگوی سایتم بزنی اگه تونستی رنگ و فونتشو جوری بزن که با قالبت جور در بیاد .

مهدی عسکرپور
۲۷ خرداد ۹۹، ۱۹:۰۴

اوکی مرسی ایشالا کارای بعدیم :)

امیرحسین
امیرحسین

۸ تیر ۹۹، ۱۰:۰۰

سلام کارت عالیه و این دو لوگو که دیدم واقعا عالی هستند. اگر بخواهید برای ما یک لوگو بزنید هزینه اش چند حساب میکنید ؟! خطی زیبا واسه اسم وبلاگ ما یک لوگو عالی میخوایم و هزینه اش بگین با تشکر

مهدی عسکرپور
۹ تیر ۹۹، ۱۴:۳۴

طراحی لوگو هزینه زیادی نداره فقط 5 هزار تومن :) ارزون ترین طراحی لوگو با کیفیت عالی :)

منصور امیری
منصور امیری

۳ ارديبهشت ۰۰، ۰۳:۲۲

سلام عسکرپور صاحب عزیز میشود شماره واتس اپ تان را با خود داشته باشم، میخواهم در خصوص موضوعی با شما صحبت نمایم. ممنون شمت

مهدی عسکرپور
۴ ارديبهشت ۰۰، ۱۴:۲۸

سلام. 09103291436 در خدمتم :)

amir hesam
amir hesam

۱۱ آذر ۰۰، ۲۰:۰۵

سلام حاجی من یه لوگو میخوام کمک میکنی لوگورو بسازم

مهدی عسکرپور
۱۱ فروردين ۰۱، ۱۵:۴۹

سلام. فعلا درگیر پروژه هستم. اگه وقت داشته باشم حتما کمکت میکنم.